Saturday 15 October 2011

Terasa Kehilangan...

hye....
kekawan....
setelah sekian lama aku xmenulis dlm blog nie hri nie aku nak konsi suka duka aku nie ngan korang semua....aku nie nak kata busy mcm PM tue xda la tp as "student" aku da byk komitmen yg aku kena jalankan...ouchh dgr mcm "gud2" je kan.....ok la aku cite skit aku terasa  kehilangan yg teramat sgt2...rasanya bru smlm je mak ngan ayah aku p tinggalkan aku...korang jgn terkejut bkn tinggalkan aku trus tp tinggalkan aku sekejap je diaorg pergi menjalankan rukun Islam yg k-5....bru skjap je diaorg pegi aku dah rasa teramat kehilangan...menitis air mata aku waktu hantar diaorg dkt LAPANGAN TERBANG KEPALA BATAS, JITRA..naseb la aku da sibling and kwn2 yg slalu support aku dr blkang....blkang pun blkang je la.... pe2 pun thanx mimiey and along coz sudi temankan aku balek utk jumpa mereka sblum mereka berangkat ke sana.....aku doakan diaorg selamat pergi dan selamat pulang....xsabar nak jumpa diaorg....mom dad i miss u very muchhh.....:)

No comments:

Post a Comment